Microsoft Specialist: Dynamics CRM 2016 Customer Service - Slechts 5 dagen

Zeven redenen waarom jij voor jouw Dynamics CRM 2016 Customer Service cursus voor Firebrand kiest:

Bekijk deze video en zie waarom je met Firebrand geld en tijd bespaart

  1. Jij zal in slechts 5 dagen Dynamics CRM 2016 Customer Service getrained zijn. Doordat onze cursussen residentieel zijn kunnen wij langere lesdagen aanbieden en zal je tijdens je verblijf volledig gefocust zijn op jouw cursus
  2. Onze Dynamics CRM 2016 Customer Service cursus is all-inclusive. Cursusmaterialen, accommodatie en maaltijden zijn inbegrepen.
  3. Slaag de eerste keer voor Dynamics CRM 2016 Customer Service of train gratis opnieuw. Vraag naar de voorwaarden van onze certificeringsgarantie bij onze Education Consultants.
  4. Je zal meer over Dynamics CRM 2016 Customer Service leren. Waar opleidingen elders doorgaans van 9:00 tot 17:00 duren, kan je bij Firebrand Training rekenen op 12 uur training per dag!

  5. Je zal Dynamics CRM 2016 Customer Service sneller beheersen. Doordat onze cursussen residentieel zijn word je in korte tijd ondergedompeld in de theorie. Hierdoor zal je volledig gefocust zijn op de cursus en zal je sneller de theorie en praktijk beheersen.
  6. Je zal voor Dynamics CRM 2016 Customer Service studeren bij de beste training provider. Firebrand heeft het Q-For kwaliteitlabel, waarmee onze standaarden en professionaliteit op het gebied van training erkend worden. We hebben inmiddels 63.922 professionals getraind en gecertificeerd!
  7. Je gaat meer doen dan alleen de cursusstof van Dynamics CRM 2016 Customer Service bestuderen. We maken gebruik van laboratoria, case-studies en oefentests, om ervoor te zorgen dat jij jouw nieuwe kennis direct in jouw werkomgeving kan toepassen.

Denk jij klaar te zijn voor deze opleiding? Doe een GRATIS oefentest om je kennis te testen!

Wanneer wilt u deelnemen aan een versnelde opleiding?

Start datum

Eind datum

Status

Locatie

Nu boeken

20/2/2017 (Maandag)

24/2/2017 (Vrijdag)

Beëindigde cursus

-

 

26/6/2017 (Maandag)

30/6/2017 (Vrijdag)

Wachtlijst

Landelijk

 

7/8/2017 (Maandag)

11/8/2017 (Vrijdag)

Beperkte beschikbaarheid

Landelijk

 

18/9/2017 (Maandag)

22/9/2017 (Vrijdag)

Open

Landelijk

 

30/10/2017 (Maandag)

3/11/2017 (Vrijdag)

Open

Landelijk

 

11/12/2017 (Maandag)

15/12/2017 (Vrijdag)

Open

Landelijk

 

Wereldwijd heeft Firebrand in haar 10-jarig bestaan al 63.922 studenten opgeleid! We hebben ze allemaal gevraagd onze versnelde opleidingen te evalueren. De laatste keer dat we onze resultaten analyseerden, bleek 96.52% ons te beoordelen als ‘boven verwachting’

"Zeer veel informatie, maar wel deskundig en duidelijke uitleg!"
Henk Schinkel, geen. - Microsoft MCSA: Windows Server 2012 R2 (9 Dagen) (23/11/2015 t/m 1/12/2015)

"Fijne accomodatie en eten. Zeer ervaren en professionele docent"
Anoniem - Microsoft MCSA: Office 365 (5 Dagen) (26/11/2015 t/m 29/11/2015)

"Prima opleiding geweldige kundige docent uitstekende locatie"
Anoniem - Microsoft MCSA: Office 365 (5 Dagen) (26/11/2015 t/m 29/11/2015)

"You will learn a great deal with Firebrand and have every good chance in passing your chosen exams. Its a very unique experience. "
Anoniem - Microsoft MTA Networking, Security & Windows Server Administration (6 Dagen) (2/11/2015 t/m 7/11/2015)

"Fast Good learning!"
Anoniem - Microsoft MTA Networking, Security & Windows Server Administration (6 Dagen) (2/11/2015 t/m 7/11/2015)

"The instructor was very thorough and professional. He made the course very understandable. I was very impressed with his teaching methods and presentations. Firebrand is the best."
Anoniem - Microsoft MTA Networking, Security & Windows Server Administration (6 Dagen) (2/11/2015 t/m 7/11/2015)

"Great Instructor, much details and good stories from the IT Field. This is for me a drive to continue my IT career and learn more."
Anoniem - Microsoft MTA Networking, Security & Windows Server Administration (6 Dagen) (2/11/2015 t/m 7/11/2015)

"Very good way to pass certification if you're able to study and assimilate new knowledges quickly. "
Anoniem - Microsoft MTA Networking, Security & Windows Server Administration (6 Dagen) (2/11/2015 t/m 7/11/2015)

"Awesome! Great teacher with endless patience!! :)"
Anoniem - Microsoft Querying SQL Server (4 Dagen) (2/11/2015 t/m 5/11/2015)

"Efficient learning with the experience and qualified instructor. Highly recommended!"
Anoniem - Microsoft Querying SQL Server (4 Dagen) (2/11/2015 t/m 5/11/2015)

"Continue the way you are!"
Anoniem - Microsoft Querying SQL Server (4 Dagen) (2/11/2015 t/m 5/11/2015)

"Middelen om de trainingen te volgen zijn uitstekend."
Anoniem, HCG Hoedt - Microsoft Specialist: Implementing Microsoft Azure Infrastructure Solutions (3 Dagen) (16/10/2015 t/m 18/10/2015)

"Firebrand biedt een mooie geisoleerde omgeving, waarin je, gemotiveerd door een vakbekwame en gedreven docent, met medecursisten dag (en nacht) bezig kunt zijn met slechts een ding voor ogen: de cursusinhoud. Hoewel zeker vermoeiend, vind ik de cursussen van Firebrand absoluut de moeite waard in het traject van verkrijgen van vakgerichte kennis en certificering."
Anoniem, erwinbeelen.com - Microsoft Specialist: Implementing Microsoft Azure Infrastructure Solutions (3 Dagen) (16/10/2015 t/m 18/10/2015)

"Really enjoyable and very hard experience. Trainer made the course fun to do."
Anoniem - Microsoft MCSA: Windows Server 2012 R2 (9 Dagen) (19/9/2015 t/m 27/9/2015)

"Get more in less time"
Anoniem - Microsoft MCSD: SharePoint Applications (12 Dagen) (28/4/2014 t/m 9/5/2014)

"This course was realy good; you lose no time, an efficient way of work"
Philippe De Groote , saphico. - Microsoft MCSA: Windows Server 2012 R2 (9 Dagen) (27/10/2013 t/m 3/11/2013)

"8 Days course which also includes two weekends. Our trainer made it an experience I didn't want to miss!"
Sybrand Hartman, Tata Steel. - Microsoft MCSA: Windows Server 2012 R2 (9 Dagen) (27/10/2013 t/m 3/11/2013)

"Een zeer postitieve ervaring, alles is goed geregeld en de trainer was altijd bereid je vragen te beantwoorden. Je leeft hier echt voor de cursus dwz je staat er mee op en tijdens ontbijt begint het al en je stopt pas als je ogen dicht gaan bij het slapen. Zeer goede manier om kennis op te doen. Veel theorie maar ook wel Hands On!"
CG, Veiligheidsregio Kennemerland. - Microsoft MCSA: Windows Server 2012 R2 (9 Dagen) (9/6/2013 t/m 16/6/2013)

"Thuis studeren had me twee keer zoveel tijd gekost. Op de cursus kon ik me erg goed concentreren op de stof en zo ook mijn certificaten behalen in een zeer korte tijd."
Marc van Berkel, Linfosys. - Microsoft MCSA: Windows Server 2012 R2 (9 Dagen) (9/6/2013 t/m 16/6/2013)

"Prima docent, fijne locatie, maar erg intensief."
MV. - Microsoft MCSE: SharePoint 2013 (6 Dagen) (10/6/2013 t/m 15/6/2013)

"Its always great to be busy with SharePoint for a full week. All my goals are completed and got a very good understanding, learned a lot and cannot wait to start using this best practices in my daily work. Very good teacher with a lot of experience, from different kind of businesses."
Anoniem - Microsoft MCSE: SharePoint 2013 (6 Dagen) (10/6/2013 t/m 15/6/2013)

"Tsunami van informatie en leerstof komt over je heen. Voorbereiden op het assimileren, zeg maar opslorpen, van al deze kennis is een vereiste indien het lang geleden is dat je op de schoolbanken zat. Maar het is een reuze ervaring. Een belevenis en je honger wordt gestild."
Anoniem, VSOA Defensie - Microsoft MCSA: Windows Server 2012 R2 (9 Dagen) (7/4/2013 t/m 14/4/2013)

"- Tempo ligt erg hoog, de zaterdagavond (niet inbegrepen bij de 8 dagen) is dan ook zeer nodig. - Kom met genoeg kennis! - Kom met een goede motivatie!"
Rob de Haan, Van Dam ICT. - Microsoft MCSA: Windows Server 2012 R2 (9 Dagen) (7/4/2013 t/m 14/4/2013)

"Great teacher, learned a lot and had a good team! Really good way of learning."
Marloes Rutten, SplitVision. - Microsoft MCSA: Windows Server 2012 R2 (9 Dagen) (20/1/2013 t/m 27/1/2013)

"Het is niet gemakkelijk, je krijgt erg veel informatie tegelijk maar met de juiste instelling is het zeker te doen. De MCSA 2012 cursus is zeer de moeite waard en ik kan deze methode en de accomodatie zeker aanbevelen!"
Marc Willemsen, EIC BV. - Microsoft MCSA: Windows Server 2012 R2 (9 Dagen) (20/1/2013 t/m 27/1/2013)

"Goede en krachtige training!"
Chris Carremans, EASI / Appligen. - Microsoft MCSA: Windows Server 2012 R2 (9 Dagen) (4/11/2012 t/m 11/11/2012)

"Je moet met de juiste instelling naar de training komen. Je moet na de lesuren, nog willen studeren, en dat maakt het kei-hard, want "Alle beetjes helpen" Jezelf kalmeren doe je met deze zin: "2nd shot" Superbekwame instructor. Combineert hard studeren met hard lachen. Goede situatievoorbeelden helpen enorm."
Antonio Vanhove. - Microsoft MCSA: Windows Server 2012 R2 (9 Dagen) (4/11/2012 t/m 11/11/2012)

"Je heb wel vooraf een fundament van kennis nodig. Het is heel intensief, 13 uur per dag 13 dagen lang. De trainer was uitstekend."
Anoniem - Microsoft MCSA: Windows Server 2008 & MCITP Enterprise Administrator (13 Dagen) (9/9/2012 t/m 21/9/2012)

"Its hardwork and long days but you will be prepared for the exam. This way learning is an experience."
René Beije. - Microsoft MCSA: Windows Server 2008 & MCITP Enterprise Administrator (13 Dagen) (8/7/2012 t/m 20/7/2012)

"Resultaten behaal je door zelf te ondernemen en kansen te pakken. Ervoor gaan betekent inspannen tot het uiterste. Niet wegschrikken voor zeven dagen intensief studeren. Mij ligt dit concept goed. Ik hou ervan om in korte tijd resultaat te zien in plaats van een jaar te moeten doen over een cursus en daar wekelijks mijn tijd voor vrij te maken."
Tristan Jager. - Microsoft MCSA: Windows Server 2008 & MCITP Enterprise Administrator (13 Dagen) (8/7/2012 t/m 20/7/2012)

"Perfecte training, perfecte docent, perfecte locatie in de benelux. Vriendelijke medewerkers. Veel studie, maar dat is ook de bedoeling :)"
Jesper Plass, Ploegam BV. - Microsoft MCSA: Windows Server 2008 & MCITP Enterprise Administrator (13 Dagen) (8/7/2012 t/m 20/7/2012)

"Training is voor doorzetters, heeft een strakke planning en zit vol met tip & trucs om te dealen met de Microsoft examens. Als je nog geen ervaring hebt met een bootcamp, kun je hier alles ervaren ..."
Jan Blom, ICT First. - Microsoft MCSA: Windows Server 2008 (8 Dagen) (8/7/2012 t/m 15/7/2012)

"Uitstekend concept en zeer goede trainer, maar héél zwaar!"
Robert Kriekaard, KBS Bedrijfsondersteuning. - Microsoft MCSA: Windows Server 2008 (8 Dagen) (8/7/2012 t/m 15/7/2012)

"Ik heb nog nooit iemand zien met zo veel kennis van Microsoft (en dat is nog niet eens het enigewaar in hij les geeft). De manier van les geven is heel goed. Beste instructeur ooit! In 7 dagen tijd meer geleerd dan 1 jaar op school."
Freddy Jeurissen, nvt. - Microsoft MCSA: Windows Server 2008 & MCITP Enterprise Administrator (13 Dagen) (8/7/2012 t/m 20/7/2012)

"De intensieve training, maakt het een bijzondere en zeer leerzame ervaring. Door alle tijd die je in een dag kunt krijgen met een onderwerp bezig te zijn is de kennisoverdracht enorm. Zeer ervaren trainer die de lesstof perfect beheerst en kan aanvullen met praktijk ervaring en daarnaast ook zeer aangenaam mens is maakt de ervaring onvergetelijk."
Pieter Borst. - Microsoft MCTS / MCPD SharePoint 2010 Developer (7 Dagen) (10/10/2011 t/m 16/10/2011)

"Voor het eerst heb ik een cursus mogen volgen. Gelukkig voor mij is dit gebeurd onder de Firebrand vlag. 7 zeer intensieve dagen met aan het eind het gevoel dat je echt iets geleerd hebt. De instructeur heeft veel moeite gestopt in het aantrekkelijk maken van de slides + persoonlijke aanpassingen hierdoor is de ervaring uitermate positief."
Ronald van Meer. - Microsoft MCTS / MCPD SharePoint 2010 Developer (7 Dagen) (10/10/2011 t/m 16/10/2011)

"We had Phil Anderson, a very nice and intelligent man. He had to put through a lot of information. I did not take the exam at the end of the week, because I am a person who needs more time to process information. The course was structured and well done by Phil. I would recommend him as a trainer. Teacher gets a 9. The facilities of the training were good. Everything was prepared before the training, so it had an easy start. "
Danny van Oijen, Havenziekenhuis. - Microsoft MCSA: Windows 10 (6 Dagen) (13/3/2017 t/m 18/3/2017)

"Intense study with a great instructor and awesome co-students."
Martin Petersen, Silvaco A/S. - Microsoft MTA Networking, Security & Windows Server Administration (6 Dagen) (25/1/2016 t/m 30/1/2016)

"Fast and Furious but great content delivered by a great instructor. Accelerated Learning can be challenging but 3 certificates in a week speaks for itself. I can go back to work and apply lots of the things I have learned straightaway. Training centre and environment were great, created a nice learning environment and the camaraderie between course members was great."
Sam Hanson, Ace Container Services. - Microsoft MTA Networking, Security & Windows Server Administration (6 Dagen) (25/1/2016 t/m 30/1/2016)

"I thought it would be almost impossible to become SQL Server MCSA in 9 days, its normally 3 weeks of courses plus 3 exam days, but after very hard work I succeeded. Thanks a lot Firebrand and the instructor for that!"
Joakim Ronnberg, Council of the European Union. - Microsoft MCSA: SQL Server (9 Dagen) (13/10/2014 t/m 21/10/2014)

"Firebrand : The fastest way to learn. Great team and very helpful."
Anoniem - Microsoft MCSA: Windows Server 2012 R2 (9 Dagen) (9/6/2013 t/m 16/6/2013)

"Great teacher, extremely skilled, great personality. "
Steven Pringels , Syncrogenics. - Microsoft Dynamics AX 2012 Development - Advanced (4 Dagen) (15/12/2011 t/m 18/12/2011)

"Have been to Firebrand several times and the training is of a high standard. Great way to get qualified in a short time."
Richard Smith, Redcare (5G Communications). - Microsoft MCSA: Windows Server 2012 R2 (9 Dagen) (13/5/2017 t/m 21/5/2017)

"If you are prepared to attend an intense training course, Firebrand is for you. After 3 days of training, I gained a huge amount of knowledge. Just be ready to learn! And take your skills to the next level."
Mark Cunningham, Capgemini. - Microsoft Specialist: Dynamics CRM 2016 Customisation and Configuration (4 Dagen) (16/5/2017 t/m 19/5/2017)

"Firebrand provides great training with brilliant instructors. The course was enjoyable and the resources I had access to were fantastic"
Azimuth Jenkins, Capgemini. - Microsoft Specialist: Dynamics CRM 2016 Customisation and Configuration (4 Dagen) (16/5/2017 t/m 19/5/2017)

"Very professional, interesting, comprehensive training! "
Michal Jarosinski, UTILITA.ENERGY. - Microsoft MTA Networking, Security & Windows Server Administration (6 Dagen) (8/5/2017 t/m 13/5/2017)

"Highly engaging trainer! Found the MCSA Server 2012 course to be intense but it was helped along the way with the unique and fun way that the trainer took with his approach to it. Hes very, very knowledgeable in the subject which is helped with live notes to take a way (a first for me!) and provided time to carry out labs to test out what is learnt in theory."
The Vinh Hoang, Agent Provocateur Ltd. - Microsoft MCSA: Windows Server 2012 R2 (9 Dagen) (1/4/2017 t/m 9/4/2017)

"Really impressed with the training and the on-site facilities. Its been a great experience. "
Matt Hill, Coeo Ltd. - Microsoft Azure Academy: Data Lake & Data Factory (2 Dagen) (30/3/2017 t/m 31/3/2017)

"Good experience at the course. Great introduction and working experience with Data Lakes and Data Factory. The instructor was very patient and clear."
Terry Choo, eBECS. - Microsoft Azure Academy: Data Lake & Data Factory (2 Dagen) (30/3/2017 t/m 31/3/2017)

"The training is very intensive, but everything is taken care of and thought about. The instructor was immensely knowledgeable and had huge amounts of experience. The facility is excellent too."
Matt Bridgeworth, Softcat plc. - Microsoft Specialist: Architecting Microsoft Azure Solutions (2 Dagen) (29/3/2017 t/m 30/3/2017)

On this 5 day accelerated Microsoft Dynamics CRM 2016 Customer Service course you’ll learn to improve customer satisfaction through automation of business processes.

You’ll develop the skills to leverage the full capabilities of powerful Customer Service and Service Scheduling functionality in Microsoft Dynamics CRM 2016. This will simplify the customer service process for employees within your organisation, leading to more satisfied customers.

Taught by your expert Microsoft certified instructor, you’ll be fully immersed in the course using Firebrand’s unique Lecture | Lab | Review technique. This will help you quickly develop skills to:

  • Manage cases and the knowledge base
  • Manage queues, entitlements and service level agreements (SLAs)
  • Manage service scheduling, interactive service hub, and the unified help desk
  • Work with FieldOne and surveys and perform service management analysis (20-25%)

You’ll sit exam MB2-714: Microsoft Dynamics CRM 2016 Customer Service on-site as part of the course, covered by our certification guarantee.

This Microsoft Dynamics CRM 2016 Customer Service course is most suited to those in customer service or operations, sales managers and office managers or executives.

Lees meer ...

Belangstelling? Zie onze prijzen of bel ons op 024-8457770

Lees meer ...

Belangstelling? Zie onze prijzen of bel ons op 024-8457770

Manage cases and the knowledge base (25-30%)

  • Create and manage cases
    • Work with the case list and views; search for case records; create a new case record; understand fields on a default case form; analyse business process flows; convert activities to cases; understand the case resolution process; use case routing rules; use case creation rules
  • Create and manage the knowledge base
    • Search for articles; associate an article with a case; use knowledge base articles to help resolve cases; create, manage, and maintain knowledge base article templates; create, modify, and publish knowledge base articles; format articles; attach knowledge base articles to email messages

Manage queues, entitlements, and service level agreements (SLAs) (25-30%)

  • Create and manage queues
    • Understand system queues and personal queues; create and maintain queues; add cases and activities to queues; work with queue items; implement case routing
  • Create and manage entitlements
    • Create and maintain entitlement templates; create a new entitlement; add entitlement lines; associate products; associate entitlement channels; associate an SLA; activate an entitlement; renew an entitlement
  • Create and manage SLAs
    • Understand standard and enhanced SLAs; create SLA actions and details; use SLAs on-demand; manage cases with SLAs; manage service scheduling, interactive service hub, and the unified service desk

Manage service scheduling, interactive service hub, and the unified help desk (20-25%)

  • Implement and manage service scheduling
    • Understand service scheduling scenarios; understand the service scheduling process flow; define and manage resources; implement customer service schedules; create and manage resource groups; define sites, holiday schedules, and services; schedule service activities in the service calendar; manage service activities
  • Work with the interactive service hub and the unified service desk
    • Work with single-stream and multi-stream dashboards; manage queues and cases from streams; create interactive dashboards; understand the unified service desk; understand integrated agent desktop components

Work with FieldOne and surveys and perform service management analysis (20-25%)

  • Perform service management analysis
    • Use Microsoft Power BI service dashboards; work with the service calendar; work with service reports; work with service dashboards; work with system charts for cases; understand service metrics and goals; create goals for case records
  • Use FieldOne with service management
    • Understand FieldOne functionality; identify reasons to automate the field service organisation; identify the benefits of using FieldOne
  • Work with surveys
    • Understand survey distribution options; create and configure surveys; capture responses

Lees meer ...

Belangstelling? Zie onze prijzen of bel ons op 024-8457770

You'll sit the following exam at the Firebrand Training Centre, covered by your Certification Guarantee:

  • MB2-714: Microsoft Dynamics CRM 2016 Customer Service

Lees meer ...

Belangstelling? Zie onze prijzen of bel ons op 024-8457770

Lees meer ...

Belangstelling? Zie onze prijzen of bel ons op 024-8457770

It is recommended you possess the following prerequisites before sitting this course:

  • Some basic experience using Windows applications
  • Knowledge of basic sales, marketing, and customer service roles in a business
  • Some knowledge of common Microsoft Dynamics CRM record types is preferred

Weet je niet zeker of je voldoet aan de vereisten?

Firebrand levert in een afleidingsvrije omgeving waardoor je je volledig kan focussen op de te bestuderen materie. We bespreken graag jouw technische achtergrond, ervaring en kwalificaties om vast te stellen of deze versnelde cursus voor jou geschikt is.

Belangstelling? Zie onze prijzen of bel ons op 024-8457770