Microsoft Dynamics 365 for Customer Service - Slechts 5 dagen

Zeven redenen waarom jij voor jouw Dynamics 365 Customer Service cursus voor Firebrand kiest:

Bekijk deze video en zie waarom je met Firebrand geld en tijd bespaart

  1. Jij zal in slechts 5 dagen Dynamics 365 Customer Service getrained zijn. Doordat onze cursussen residentieel zijn kunnen wij langere lesdagen aanbieden en zal je tijdens je verblijf volledig gefocust zijn op jouw cursus
  2. Onze Dynamics 365 Customer Service cursus is all-inclusive. Cursusmaterialen, accommodatie en maaltijden zijn inbegrepen.
  3. Slaag de eerste keer voor Dynamics 365 Customer Service of train gratis opnieuw. Vraag naar de voorwaarden van onze certificeringsgarantie bij onze Education Consultants.
  4. Je zal meer over Dynamics 365 Customer Service leren. Waar opleidingen elders doorgaans van 9:00 tot 17:00 duren, kan je bij Firebrand Training rekenen op 12 uur training per dag!

  5. Je zal Dynamics 365 Customer Service sneller beheersen. Doordat onze cursussen residentieel zijn word je in korte tijd ondergedompeld in de theorie. Hierdoor zal je volledig gefocust zijn op de cursus en zal je sneller de theorie en praktijk beheersen.
  6. Je zal voor Dynamics 365 Customer Service studeren bij de beste training provider. Firebrand heeft het Q-For kwaliteitlabel, waarmee onze standaarden en professionaliteit op het gebied van training erkend worden. We hebben inmiddels 65.217 professionals getraind en gecertificeerd!
  7. Je gaat meer doen dan alleen de cursusstof van Dynamics 365 Customer Service bestuderen. We maken gebruik van laboratoria, case-studies en oefentests, om ervoor te zorgen dat jij jouw nieuwe kennis direct in jouw werkomgeving kan toepassen.

Denk jij klaar te zijn voor deze opleiding? Doe een GRATIS oefentest om je kennis te testen!

Wanneer wilt u deelnemen aan een versnelde opleiding?

Start datum

Eind datum

Status

Nu boeken

Beëindigde cursus

 

Open

Nu boeken

Wereldwijd heeft Firebrand in haar 10-jarig bestaan al 65.217 studenten opgeleid! We hebben ze allemaal gevraagd onze versnelde opleidingen te evalueren. De laatste keer dat we onze resultaten analyseerden, bleek 96.56% ons te beoordelen als ‘boven verwachting’

"I have been in many training courses but have never met such an instructor. Very polite, patient, clear, I could ask without hesitation questions as much as I wanted. He makes sure you understand the topic before he goes further. Very professional! You get everything that you need to pass the MS exam. No doubt! Firebrand is definitely a good investment and worth taking it. Many thanks Firebrand team!"
Hamza Kursun. - Microsoft MCSA: Cloud Platform (7 Dagen) (14/10/2017 t/m 20/10/2017)

"I was surrounded with high skill people which forced me to focus on and study hard to pass the exams. It is also a good experience to do networking."
Daniel Ferreira. - Microsoft MCSE: Cloud Platform and Infrastructure (Azure) (9 Dagen) (14/10/2017 t/m 22/10/2017)

"This is the third course I have done with Firebrand, and the first I have done in Europe. The instructor standards do not change, the Firebrand ethos remains the same and the package as a whole is very good, wherever you take a course."
Matthew Chamberlain, Chamberlain & Co. - Microsoft MCSE: Cloud Platform and Infrastructure (Azure) (9 Dagen) (10/7/2017 t/m 18/7/2017)

"Excellent trainer and good location but very high paced."
D.vR.. - Microsoft Architecting Microsoft Azure Solutions (2 Dagen) (17/7/2017 t/m 18/7/2017)

"Zeer veel informatie, maar wel deskundig en duidelijke uitleg!"
Henk Schinkel, geen. - Microsoft MCSA: Windows Server 2012 R2 (9 Dagen) (23/11/2015 t/m 1/12/2015)

"Fijne accomodatie en eten. Zeer ervaren en professionele docent"
Anoniem - Microsoft MCSA: Office 365 (5 Dagen) (26/11/2015 t/m 29/11/2015)

"Prima opleiding geweldige kundige docent uitstekende locatie"
Anoniem - Microsoft MCSA: Office 365 (5 Dagen) (26/11/2015 t/m 29/11/2015)

"You will learn a great deal with Firebrand and have every good chance in passing your chosen exams. Its a very unique experience. "
Anoniem - Microsoft MTA Networking, Security & Windows Server Administration (6 Dagen) (2/11/2015 t/m 7/11/2015)

"Fast Good learning!"
Anoniem - Microsoft MTA Networking, Security & Windows Server Administration (6 Dagen) (2/11/2015 t/m 7/11/2015)

"The instructor was very thorough and professional. He made the course very understandable. I was very impressed with his teaching methods and presentations. Firebrand is the best."
Anoniem - Microsoft MTA Networking, Security & Windows Server Administration (6 Dagen) (2/11/2015 t/m 7/11/2015)

"Great Instructor, much details and good stories from the IT Field. This is for me a drive to continue my IT career and learn more."
Anoniem - Microsoft MTA Networking, Security & Windows Server Administration (6 Dagen) (2/11/2015 t/m 7/11/2015)

"Very good way to pass certification if you're able to study and assimilate new knowledges quickly. "
Anoniem - Microsoft MTA Networking, Security & Windows Server Administration (6 Dagen) (2/11/2015 t/m 7/11/2015)

"Awesome! Great teacher with endless patience!! :)"
Anoniem - Microsoft Querying SQL Server (4 Dagen) (2/11/2015 t/m 5/11/2015)

"Efficient learning with the experience and qualified instructor. Highly recommended!"
Anoniem - Microsoft Querying SQL Server (4 Dagen) (2/11/2015 t/m 5/11/2015)

"Continue the way you are!"
Anoniem - Microsoft Querying SQL Server (4 Dagen) (2/11/2015 t/m 5/11/2015)

"Middelen om de trainingen te volgen zijn uitstekend."
Anoniem, HCG Hoedt - Microsoft Implementing Microsoft Azure Infrastructure Solutions (3 Dagen) (16/10/2015 t/m 18/10/2015)

"Firebrand biedt een mooie geisoleerde omgeving, waarin je, gemotiveerd door een vakbekwame en gedreven docent, met medecursisten dag (en nacht) bezig kunt zijn met slechts een ding voor ogen: de cursusinhoud. Hoewel zeker vermoeiend, vind ik de cursussen van Firebrand absoluut de moeite waard in het traject van verkrijgen van vakgerichte kennis en certificering."
Anoniem, erwinbeelen.com - Microsoft Implementing Microsoft Azure Infrastructure Solutions (3 Dagen) (16/10/2015 t/m 18/10/2015)

"Really enjoyable and very hard experience. Trainer made the course fun to do."
Anoniem - Microsoft MCSA: Windows Server 2012 R2 (9 Dagen) (19/9/2015 t/m 27/9/2015)

"Get more in less time"
Anoniem - Microsoft MCSD: SharePoint Applications (12 Dagen) (28/4/2014 t/m 9/5/2014)

"This course was realy good; you lose no time, an efficient way of work"
Philippe De Groote , saphico. - Microsoft MCSA: Windows Server 2012 R2 (9 Dagen) (27/10/2013 t/m 3/11/2013)

"8 Days course which also includes two weekends. Our trainer made it an experience I didn't want to miss!"
Sybrand Hartman, Tata Steel. - Microsoft MCSA: Windows Server 2012 R2 (9 Dagen) (27/10/2013 t/m 3/11/2013)

"Een zeer postitieve ervaring, alles is goed geregeld en de trainer was altijd bereid je vragen te beantwoorden. Je leeft hier echt voor de cursus dwz je staat er mee op en tijdens ontbijt begint het al en je stopt pas als je ogen dicht gaan bij het slapen. Zeer goede manier om kennis op te doen. Veel theorie maar ook wel Hands On!"
CG, Veiligheidsregio Kennemerland. - Microsoft MCSA: Windows Server 2012 R2 (9 Dagen) (9/6/2013 t/m 16/6/2013)

"Thuis studeren had me twee keer zoveel tijd gekost. Op de cursus kon ik me erg goed concentreren op de stof en zo ook mijn certificaten behalen in een zeer korte tijd."
Marc van Berkel, Linfosys. - Microsoft MCSA: Windows Server 2012 R2 (9 Dagen) (9/6/2013 t/m 16/6/2013)

"Prima docent, fijne locatie, maar erg intensief."
MV. - Microsoft MCSE: SharePoint 2013 (6 Dagen) (10/6/2013 t/m 15/6/2013)

"Its always great to be busy with SharePoint for a full week. All my goals are completed and got a very good understanding, learned a lot and cannot wait to start using this best practices in my daily work. Very good teacher with a lot of experience, from different kind of businesses."
Anoniem - Microsoft MCSE: SharePoint 2013 (6 Dagen) (10/6/2013 t/m 15/6/2013)

"Tsunami van informatie en leerstof komt over je heen. Voorbereiden op het assimileren, zeg maar opslorpen, van al deze kennis is een vereiste indien het lang geleden is dat je op de schoolbanken zat. Maar het is een reuze ervaring. Een belevenis en je honger wordt gestild."
Anoniem, VSOA Defensie - Microsoft MCSA: Windows Server 2012 R2 (9 Dagen) (7/4/2013 t/m 14/4/2013)

"- Tempo ligt erg hoog, de zaterdagavond (niet inbegrepen bij de 8 dagen) is dan ook zeer nodig. - Kom met genoeg kennis! - Kom met een goede motivatie!"
Rob de Haan, Van Dam ICT. - Microsoft MCSA: Windows Server 2012 R2 (9 Dagen) (7/4/2013 t/m 14/4/2013)

"Great teacher, learned a lot and had a good team! Really good way of learning."
Marloes Rutten, SplitVision. - Microsoft MCSA: Windows Server 2012 R2 (9 Dagen) (20/1/2013 t/m 27/1/2013)

"Het is niet gemakkelijk, je krijgt erg veel informatie tegelijk maar met de juiste instelling is het zeker te doen. De MCSA 2012 cursus is zeer de moeite waard en ik kan deze methode en de accomodatie zeker aanbevelen!"
Marc Willemsen, EIC BV. - Microsoft MCSA: Windows Server 2012 R2 (9 Dagen) (20/1/2013 t/m 27/1/2013)

"Goede en krachtige training!"
Chris Carremans, EASI / Appligen. - Microsoft MCSA: Windows Server 2012 R2 (9 Dagen) (4/11/2012 t/m 11/11/2012)

"Je moet met de juiste instelling naar de training komen. Je moet na de lesuren, nog willen studeren, en dat maakt het kei-hard, want "Alle beetjes helpen" Jezelf kalmeren doe je met deze zin: "2nd shot" Superbekwame instructor. Combineert hard studeren met hard lachen. Goede situatievoorbeelden helpen enorm."
Antonio Vanhove. - Microsoft MCSA: Windows Server 2012 R2 (9 Dagen) (4/11/2012 t/m 11/11/2012)

"Je heb wel vooraf een fundament van kennis nodig. Het is heel intensief, 13 uur per dag 13 dagen lang. De trainer was uitstekend."
Anoniem - Microsoft MCSA: Windows Server 2008 & MCITP Enterprise Administrator (13 Dagen) (9/9/2012 t/m 21/9/2012)

"Its hardwork and long days but you will be prepared for the exam. This way learning is an experience."
René Beije. - Microsoft MCSA: Windows Server 2008 & MCITP Enterprise Administrator (13 Dagen) (8/7/2012 t/m 20/7/2012)

"Resultaten behaal je door zelf te ondernemen en kansen te pakken. Ervoor gaan betekent inspannen tot het uiterste. Niet wegschrikken voor zeven dagen intensief studeren. Mij ligt dit concept goed. Ik hou ervan om in korte tijd resultaat te zien in plaats van een jaar te moeten doen over een cursus en daar wekelijks mijn tijd voor vrij te maken."
Tristan Jager. - Microsoft MCSA: Windows Server 2008 & MCITP Enterprise Administrator (13 Dagen) (8/7/2012 t/m 20/7/2012)

"Perfecte training, perfecte docent, perfecte locatie in de benelux. Vriendelijke medewerkers. Veel studie, maar dat is ook de bedoeling :)"
Jesper Plass, Ploegam BV. - Microsoft MCSA: Windows Server 2008 & MCITP Enterprise Administrator (13 Dagen) (8/7/2012 t/m 20/7/2012)

"Training is voor doorzetters, heeft een strakke planning en zit vol met tip & trucs om te dealen met de Microsoft examens. Als je nog geen ervaring hebt met een bootcamp, kun je hier alles ervaren ..."
Jan Blom, ICT First. - Microsoft MCSA: Windows Server 2008 (8 Dagen) (8/7/2012 t/m 15/7/2012)

"Uitstekend concept en zeer goede trainer, maar héél zwaar!"
Robert Kriekaard, KBS Bedrijfsondersteuning. - Microsoft MCSA: Windows Server 2008 (8 Dagen) (8/7/2012 t/m 15/7/2012)

"Ik heb nog nooit iemand zien met zo veel kennis van Microsoft (en dat is nog niet eens het enigewaar in hij les geeft). De manier van les geven is heel goed. Beste instructeur ooit! In 7 dagen tijd meer geleerd dan 1 jaar op school."
Freddy Jeurissen, nvt. - Microsoft MCSA: Windows Server 2008 & MCITP Enterprise Administrator (13 Dagen) (8/7/2012 t/m 20/7/2012)

"De intensieve training, maakt het een bijzondere en zeer leerzame ervaring. Door alle tijd die je in een dag kunt krijgen met een onderwerp bezig te zijn is de kennisoverdracht enorm. Zeer ervaren trainer die de lesstof perfect beheerst en kan aanvullen met praktijk ervaring en daarnaast ook zeer aangenaam mens is maakt de ervaring onvergetelijk."
Pieter Borst. - Microsoft MCTS / MCPD SharePoint 2010 Developer (7 Dagen) (10/10/2011 t/m 16/10/2011)

"Voor het eerst heb ik een cursus mogen volgen. Gelukkig voor mij is dit gebeurd onder de Firebrand vlag. 7 zeer intensieve dagen met aan het eind het gevoel dat je echt iets geleerd hebt. De instructeur heeft veel moeite gestopt in het aantrekkelijk maken van de slides + persoonlijke aanpassingen hierdoor is de ervaring uitermate positief."
Ronald van Meer. - Microsoft MCTS / MCPD SharePoint 2010 Developer (7 Dagen) (10/10/2011 t/m 16/10/2011)

"A 9 day sprint through all things Azure with a focus on getting through the MSCE exams for architecting and developing cloud solutions. The long days paid off. Comfortable accommodation with knowledgeable and attentive staff."
Graham Morgan, Spatial Consultants Ltd. - Microsoft MCSE: Cloud Platform and Infrastructure (Azure) (9 Dagen) (10/7/2017 t/m 18/7/2017)

"We had Phil Anderson, a very nice and intelligent man. He had to put through a lot of information. I did not take the exam at the end of the week, because I am a person who needs more time to process information. The course was structured and well done by Phil. I would recommend him as a trainer. Teacher gets a 9. The facilities of the training were good. Everything was prepared before the training, so it had an easy start. "
Danny van Oijen, Havenziekenhuis. - Microsoft MCSA: Windows 10 (6 Dagen) (13/3/2017 t/m 18/3/2017)

"Intense study with a great instructor and awesome co-students."
Martin Petersen, Silvaco A/S. - Microsoft MTA Networking, Security & Windows Server Administration (6 Dagen) (25/1/2016 t/m 30/1/2016)

"Fast and Furious but great content delivered by a great instructor. Accelerated Learning can be challenging but 3 certificates in a week speaks for itself. I can go back to work and apply lots of the things I have learned straightaway. Training centre and environment were great, created a nice learning environment and the camaraderie between course members was great."
Sam Hanson, Ace Container Services. - Microsoft MTA Networking, Security & Windows Server Administration (6 Dagen) (25/1/2016 t/m 30/1/2016)

"I thought it would be almost impossible to become SQL Server MCSA in 9 days, its normally 3 weeks of courses plus 3 exam days, but after very hard work I succeeded. Thanks a lot Firebrand and the instructor for that!"
Joakim Ronnberg, Council of the European Union. - Microsoft MCSA: SQL Server (9 Dagen) (13/10/2014 t/m 21/10/2014)

"Firebrand : The fastest way to learn. Great team and very helpful."
Anoniem - Microsoft MCSA: Windows Server 2012 R2 (9 Dagen) (9/6/2013 t/m 16/6/2013)

"Great teacher, extremely skilled, great personality. "
Steven Pringels , Syncrogenics. - Microsoft Dynamics AX 2012 Development - Advanced (4 Dagen) (15/12/2011 t/m 18/12/2011)

"It was a great experience. Definitely would recommend the course."
Junaid Shakoor, Perspective Publishing Limited. - Microsoft Programming in HTML5 with JavaScript and CSS3 (3 Dagen) (11/11/2017 t/m 13/11/2017)

"I found the whole experience very good. It was new to literally living at the training centre and purely focus on this, but I think this works really well. Can't fault anything to do with the training centre or the trainer, who was exceptional."
Andrew Martin, Pennine. - Microsoft Deploying Enterprise Voice with Skype for Business 2015 (3 Dagen) (9/11/2017 t/m 11/11/2017)

"Very good course and instructor, mixed course details with real life experience."
Anoniem - Microsoft Deploying Enterprise Voice with Skype for Business 2015 (3 Dagen) (9/11/2017 t/m 11/11/2017)

On this 5-day accelerated Microsoft Dynamics 365 for Customer Service course, you'll develop your understanding of the powerful Customer Service capabilities that you can use within Microsoft Dynamics 365.

Throughout the course you'll cover the following topics where you'll:

  • Agent Enablement: Learn how your organisation can nurture customer satisfaction through the automation of business processes.
  • Service Intelligence: Learn to utilise a database of articles to create an environment where users can quickly offer standardised answers.
  • Configuring 365 Voice of the Customer Solution: Dive into the platform tools that can be used to create and distribute surveys.
  • Unified Service Desk: Perform basic configuration for the Unified Service Desk for Dynamics 365.
  • Dynamics 365 for Field Service: Learn to understand and use the platform to create supporting items, such as Products, Price Lists, Territories, and Resources.

Your Microsoft Certified Trainer (MCT) will guide you through the course material using Firebrand's unique Lecture | Lab | Review technique. This approach combines both theoretical learning with hands-on tasks. This will accelerate your learning and ensure you leave us with the practical experience to implement your newfound knowledge when you return to work.

You'll sit exam MB2-718: Microsoft Dynamics 365 for Customer Service on-site, during the course. This is covered by your Certification Guarantee. This exam is an elective for the MCSE: Business Applications credential.

This course is aimed at sales operations managers, customer service managers, service schedulers, administrators or any similar roles looking to demonstrate an understanding of the Microsoft Dynamics application functionality.

Passing exam MB2-718 previously resulted in achieving the Microsoft Specialist: Dynamics 365 for Customer Service certification.

Microsoft retired the Specialist credential on 31 March, 2017. The exams remain available and where applicable will count towards the relevant existing MCSA, MCSE or MCSD certification.

Lees meer ...

Belangstelling? Zie onze prijzen of bel ons op 024-8457770

Lees meer ...

Belangstelling? Zie onze prijzen of bel ons op 024-8457770

Manage Cases, the Knowledge Base, and the Interactive Service Hub

Create and manage cases - Manage case lists and views, search for case records, create a new case record, convert activities to cases, perform case resolution processes, implement case routing rules; set up and configure case creation and update rules, implement parent/child cases, merge cases

Create and manage the knowledge base - Search for articles; associate an article with a case; use knowledge base articles to help resolve cases; create, manage, and maintain knowledge base article templates; create, modify, and publish knowledge base articles; format articles; attach knowledge base articles to email messages

Install and configure Microsoft Dynamics CRM Server - Install sample data; install and configure language packs, install the email router, configure server synchronization, configure SharePoint integration, install the SSRS data connector

Manage the Interactive Service Hub - Implement single-stream and multi-stream dashboards, manage queues and cases from streams

Manage Queues, Entitlements, and Service Level Agreements (SLAs)

Create and manage queues - Differentiate between queue types, create and maintain queues, add cases and activities to queues, reconfigure queue items, implement case routing

Create and manage entitlements - Define entitlements, create and maintain entitlement templates, create and configure a new entitlement, create entitlements and add entitlement lines, apply entitlements to cases, associate products, associate entitlement channels, associate an SLA, activate and deactivate entitlements, renew an entitlement

Create and manage SLAs - Define standard and enhanced SLAs, implement SLA actions and details, use SLAs on-demand, manage cases with standard and enhanced SLAs

Implement Service Management Analysis and Voice of the Customer Surveys

Perform service management analysis - Create Microsoft Power BI dashboards, create service dashboards, design and create system charts, identify goal management components, define goals, implement and configure Advanced Find, create editable grids, identify service report types, design reports, export content to Microsoft Excel

Upgrade Microsoft Dynamics CRM and other components - Identify VOC features and components, install and configure VOC, create survey forms, create surveys by using the survey designer, create and configure surveys, link survey questions, pipe data into surveys, route responses, configure survey distribution options, identify and configure survey result options

Manage the Unified Service Desk (USD)

Install and configure the USD application - This topic may include: Install and configure the USD application; define User Interface Integration (UII) actions and calls; create an action call; manage connections by using Connection Manager, Global Manager, and debugger

Implement hosted controls - Create hosted controls, implement toolbars, identify and declare common events, implement window navigation rules, create and configure default and specific rules, implement data and replacement parameters

Configure server-side synchronization - Manage USD sessions, configure user settings and options, create agent scripts, identify debugger capabilities and components, view page data and parameters in the debugger

Manage Dynamics Field Service and the Interactive Services Hub

Install and configure Dynamics 365 Field Service - Plan a Field Service implementation; identify Field Service security roles and administration tasks; view and configure the schedule board; implement the schedule assistant; identify work order relationships; identify accounts, incident types, and service task types; identify agreement options; configure agreement bookings and invoices

Manage the Field Service mobile app and other Field Service features - Identify features and limitations of the mobile app, configure the Field Service mobile app, review customer assets, manage the purchase order process, manage inventory, process returns

Lees meer ...

Belangstelling? Zie onze prijzen of bel ons op 024-8457770

On this course, you'll sit the following exam on-site. This is covered by your Certification Guarantee.

MB2-718 - Microsoft Dynamics 365 for Customer Service

  • Technology: Microsoft Dynamics 365 Enterprise
  • Credit toward certification: MCP, MCSE

Skills measured:

  • Manage Cases, the Knowledge Base and the Interactive Service Hub (25% - 30%)
  • Manage Queues, Entitlements, and Service Level Agreements (SLAs) (25% - 30%)
  • Implement Service Management Analysis and Voice of the Customer Surveys (15% - 20%)
  • Manage Dynamics Field Service and the Interactive Services Hub (15% - 20%)

Language: English

Passing exam MB2-718 previously resulted in achieving the Microsoft Specialist: Dynamics 365 for Customer Service certification.

Microsoft retired the Specialist credential on 31 March, 2017. The exams remain available and where applicable will count towards the relevant existing MCSA, MCSE or MCSD certification.

Lees meer ...

Belangstelling? Zie onze prijzen of bel ons op 024-8457770

As Firebrand are an Gold Microsoft Learning Partner, you'll be taught using these official resources

  • Microsoft Certified Trainer (MCT)
  • Microsoft official practice tests

You'll also have access to:

  • Firebrand Courseware

Lees meer ...

Belangstelling? Zie onze prijzen of bel ons op 024-8457770

Before attending this course, it is recommended that you have the following skills and experience:

  • Basic experience using Windows applications
  • Knowledge of basic sales, marketing, and customer service roles in a business
  • A working knowledge of how to use Microsoft Dynamics CRM 2013 and/or 2015
  • Basic understanding of Microsoft SQL Server and relational database functionality ideal
  • Some knowledge of common Microsoft Dynamics CRM record types
  • Completed Microsoft Dynamics CRM 2013 applications training or have the equivalent knowledge

Weet je niet zeker of je voldoet aan de vereisten?

Firebrand levert in een afleidingsvrije omgeving waardoor je je volledig kan focussen op de te bestuderen materie. We bespreken graag jouw technische achtergrond, ervaring en kwalificaties om vast te stellen of deze versnelde cursus voor jou geschikt is.

Belangstelling? Zie onze prijzen of bel ons op 024-8457770