ITIL® Foundation Certificering - Slechts 2 dagen

Zeven redenen waarom u met uw ITIL Foundation cursus voor Firebrand Training moet kiezen

Ontdek Hoe We Je Helpen Om Snel Nieuwe Skills Aan Te Leren

  1. U zult in slechts 2 dagen ITIL Foundation gecertificeerd zijn. Met ons bent u in recordtijd ITIL Foundation getraind
  2. Onze ITIL Foundation cursus is all-inclusive. Een eenmalige contributie bekostigt alle cursusmaterialen, examens, accommodaties en maaltijden. Geen verborgen prijstoeslagen
  3. Slaag de eerste keer voor ITIL Foundation of volg de training nogmaals. Dit is onze garantie. Wij zijn er zeker van dat u de eerste keer zult slagen voor uw ITIL Foundation cursus. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u binnen het jaar terugkomen en enkel voor de accommodatie en examens te betalen. De rest is gratis
  4. U zult meer ITIL Foundation leren. Een dag met een traditionele training aanbieder duurt over het algemeen van 9 uur 's ochtends tot 17 uur in de middag, met een lange lunchpauze. Met Firebrand Training kunt u rekenen op minstens 12 uur leren per dag met uw instructeur
  5. U zult ITIL Foundation snellerde theorie beheersen. De kans bestaat dat u een andere manier van leren heeft dan uw omgeving. Wij combineren visuele, auditieve en tastbare leerstijlen, dit zorgt voor een snellere en eenvoudigere manier van leren
  6. U zult ITIL Foundation studeren met de beste. We hebben het Q-For kwaliteit label, dat onze standaarden en professionaliteit in de training markt erkent. Naast het winnen van nog vele andere prijzen, hebben we meer dan 30,000 professional getraind en gecertificeerd en we zijn partners met alle grote namen in deze tak van het bedrijfsleven
  7. U zult meer doen dan alleen ITIL Foundation de cursusstof bestuderen. We maken gebruik van laboratoria, case-studies en oefentests, om ervoor te zorgen dat u uw nieuwe kennis in uw werkomgeving kan toepassen. Onze instructeurs gebruiken demonstraties en hun eigen ervaringen om de dag interessant en boeiend te houden

Denkt u klaar te zijn voor de cursus? Neem een GRATIS oefentest om uw kennis vast te stellen!

Wanneer wilt u deelnemen aan een versnelde opleiding?

Start datum

Eind datum

Status

Nu boeken

Wachtlijst

 

Open

Nu boeken

Open

Nu boeken

We hebben meer dan 30.000 studenten in tien jaar getrained. We hebben ze allemaal gevraagd onze versnelde opleidingen te evalueren. De laatste keer dat we onze resultaten analyseerden, bleek 96.22% ons te beoordelen als ‘boven verwachting’

"Although the course consisted of only 3 people, it was still a good course. The instructor was very knowledgeable on the subject. Also supported group discussions. The course was good, it helped me consolidate all the ITIL knowledge I had learned over the years."
Annoniem - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (30/1/2014 t/m 31/1/2014)

"A big amount of information has been brought to me in and understandable way on a very short time. I would recommend it."
Annoniem - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (2/9/2013 t/m 3/9/2013)

"If you want to focus on training, please use Firebrand. "
Samer Sayed . - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (13/1/2014 t/m 14/1/2014)

"Very focused and effective. Excellent instructor."
Thomas Ravn . - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (13/1/2014 t/m 14/1/2014)

"Firebrand are Awesome"
Barry Weaver, Smart Info Tech Ltd. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (6/1/2014 t/m 7/1/2014)

"What a great couple of days! Great people, Great venue, Great organisation and a PASS, it obviously works."
Jo Rimmer, Warranty Administration Services Ltd. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (6/1/2014 t/m 7/1/2014)

"You dont need to worry about anything, Firebrand have thougt of it."
Martin Cox, Sony Mobile. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (11/11/2013 t/m 12/11/2013)

"Method efficient, instructor great"
Nanna Louis-Jensen, Network of Music Partners. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (11/11/2013 t/m 12/11/2013)

"Great performance! A Heavy load of iinformation i a few Days with an excellent instructor"
Fredrik Wangstrom, Cygate. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (11/11/2013 t/m 12/11/2013)

"Hard pace, hard goal, good time."
Annoniem - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (11/11/2013 t/m 12/11/2013)

Information Technology Infrastructure Library

Deze twee (2) daagse versnelde ITIL Foundation Training Cursus voorziet information technology professionals van de benodigde kennis en vaardigheden voor het managen van IT service volgens de richtlijnen van ITIL (de IT Infrastructure Library®).

ITIL is de enige samenhangende en uitgebreide documentatie van de beste uitoefening van IT Service Management. Het wordt gebruikt door honderden organisaties wereldwijd, wat ervoor gezorgd heeft dat er een hele filosofie rondom ITIL onstaan is.

Onze versnelde ITIL Foundation Training Cursus:

  • Bevat de ITIL Foundation Certificering, inclusief het examen op locatie, in een tweedaags trainingsprogramma.
  • Laat u uw certificeringen behalen in veel kortere tijd dan 'traditionele trainingen' en presenteert gelijktijdig toonaangevende slagingspercentages
  • Helpt studenten met meer gemak complexere concepten te begrijpen, door het herkennen van, en aandacht te besteden aan individuele leerstijlen van de student d.m.v. een gemixte kennislevering
  • Vergroot behoud van kennis door gebruik te maken van versnelde leerstijlen gericht op overdragen van informatie naar het lange-termijn geheugen

Lees meer ...

Belangstelling? Zie onze prijzen of bel ons op 024-8457770

Bewijs van uw kennis en vaardigheden geeft u net een stapje voor op de andere kandidaten bij het solliciteren naar een baan. Een ITIL Foundation Training Cursus levert een systematische en professionele benaderingswijze bij management van IT service voorziening. Gebruik van deze begeleiding kan leiden tot voordelen waaronder:

  • verbeterde IT services door gebruik van de beste oefenprocessen
  • verbeterde klanttevredenheid d.m.v. een professionele benadering van dienstlevering
  • normen en begeleiding
  • verhoogde productiviteit
  • beter gebruik van vaardigheden en ervaring

Certificering voorziet bedrijven van deskundige werknemers, wat leidt tot:

  • Gemaximaliseerde efficiëntie bij het werven, inhuren, trainen en promoveren van werknemers
  • Operationele verbeteringen en verhoogde efficiëntie door het hele bedrijf
  • Verlaging van kosten door de verhoogde efficiëntie
  • Verbeterde levering van diensten van derden door de specificatie van ITIL of ISO/IEC 20000 als de norm voor dienstlevering bij inkoop van diensten
  • Verhoogde productiviteit doordat gecertificeerde professionals presteren volgens de aanvaarde bedrijfsnormen

Voor wie is de ITIL Certificering bestemd?

Een ITIL Foundation Training Cursus is belangrijk voor alle types van IT - en IT gerelateerde professionals, voor recente carrièrestarters en bedrijfsprofessionals tot ervaren en gecertificeerde IT professionals die de IT Service Management willen optimaliseren.

ITIL Foundation Training Cursus richt zicht tot:

  • IT service providers
  • IT directeuren en managers
  • CIOs

Het is ook nuttig voor:

  • bedrijfsmanagers
  • klanten & eindgebruikers betrokken bij het opbouwen van goede relaties met hun IT service providers
  • plus de organisaties die afhankelijk zijn van IT services

Andere providers van versnelde opleidingen vertrouwen enorm op zelfstudie en zelftesten voor deelname aan de opleiding.

Effectieve technische instructies dienen variërend en interactief te zijn om een hoog niveau aan aandacht te behouden, het bevorderen van samenwerking tussen studenten onderling en de student met de docent en gedegen kennis overdracht via praktijk gericht leren.

Firebrand training levert lessen die voldoen aan de leerbehoefte van elke student:

  • Intensieve groepslessen
  • Een op een intensieve instructies
  • Praktijkoefeningen
  • Praktijkoefeningen samen met een andere student en groeps oefen sessies
  • Intensieve vraag en antwoord sessies
  • Zelfstudie

Deze informatie is bedoeld als een bruikbaar hulpmiddel voor studenten die een certificering overwegen. Uit studies is gebleken dat voordelen van certificering geen garantie zijn voor persoonlijke successen. Firebrand Training geeft een certificeringsgarantie in ons opleidingscentrum. Slaag de eerste keer of hertrain gratis (u betaald slechts voor accommodatie en examens bij uw terugkeer). We maken geen garanties omtrent persoonlijke successen als gevolg van het behalen van het certificaat.

Lees meer ...

Belangstelling? Zie onze prijzen of bel ons op 024-8457770

Firebrand Training biedt grondige training aan, geleid door een instructeur, om er zeker van te zijn dat u de basis leert, hands-on vaardigheden verkrijgt, en uw certificering behaalt. U zult uw nieuwe kennis onmiddellijk kunnen toepassen in uw werkomgeving.

Cursusprogramma in detail

  • Incident Management
    • Omschrijving van een incident, omschrijving van Incident Control
  • Probleem Management
    • Omschrijving van een probleem en bekende fout, pro-actief probleem management
  • Configuratie Management
    • Het definiëren van een configuratie item en de configuratie management database; impact van Configuratie Management bij andere IT processen
  • Change Management
    • Omschrijving van een Change en request for change (RFC); Omschrijving van change control en change procedures; rol van de change advisory board (CAB) en CAB/EC (bij het omgaan met urgente changes)
  • Release Management
    • Omvang en concepten; Omschrijving van definitive software library (DSL) en definitive hardware store (DHS); omschrijven van plannen, testen en implementeren
  • Service Niveau Management
    • Omschrijving van een service catalogus; identificeren, onderhandelen, toezicht houden op, en herzien van service niveau overeenkomsten
  • Financieel Management voor IT Services
    • Herziening van budgettering, kostenberekening en IT boekhouding; analyse van lopende kosten en kostenbeleid
  • Beschikbaarheidsmanagement
    • Herziening van betrouwbaarheid, beschikbaarheid, veerkracht, onderhoudbaarheid en nut, calculeren van beschikbaarheid, herzien van planning, toezicht en rapportage
  • Capaciteitsmanagement
    • Herziening van applicatie omvang, werklast, prestatie, vraag en resource management en hun input bij modellering, omschrijving van de capaciteitsmanagement database en de inhoud van het capaciteitsplan
  • IT Service Continuïteit Management
    • Herziening van bedrijfscontinuïteit, Bedrijf Impact Analyse, Risico Analyse en Risico Management en aandacht besteden aan de verschillende herstel opties die beschikbaar zijn samen met hun geschiktheid voor de verschillende niveaus dringendheid
  • Service Desk
    • Herziening van de Service Desk functie, de geïmplementeerde metriek en de rol die Service Desk speelt bij Incident Management

Foundation V3

  • Service Management als beroep
    • Omschrijving van een service en Service Management als beroep
    • Omschrijf het concept Good Practice
    • Definieer en maak onderscheid tussen Functies, Rollen en Processen
    • Het proces model
    • Noteer de kenmerken van processen
  • De Service Levenscyclus
    • Begrijp de Service Levenscyclus
    • Omschrijf de structuur, omvang, componenten en interfaces van de ITIL Library
    • Noem de hoofddoelen en doelstellingen en waarde voor het bedrijf van iedere fase in de levenscyclus voor Service Strategie, Service Transitie, Service Ontwerp Service
    • Operatie en Aanhoudende Service Verbetering
  • Algemene concepten en definities
    • Definieer een paar van de belangrijkste termen en geef uitleg over de belangrijkste concepten van Service Management
  • Hoofdbegrippen en modellen
    • Begrijp en verklaar de hoofdbegrippen en modellen van Service Management en stel wat van de tegengestelde krachten binnen Service Management tegenover elkaar
  • Processen
    • Begrijp hoe de Service Management processen bijdragen aan de Service Levenscyclus, voor uitleg van de hoofddoelen, omvang, algemene concepten, activiteiten, metriek (KPI’s), rollen en uitdagingen voor vijf van de kernprocessen en voor de benoeming van de doelstellingen, wat van de algemene concepten en rollen voor vijftien van de overblijvende processen
  • Functies
    • Verklaar de rol, doelstellingen, organisatorische structuren, personeel en metriek van de Service Desk functie en voor benoeming van de rol, doelstellingen en overlapping van drie andere functies
  • Rollen
    • Benoem de verantwoordelijkheden van belangrijkste rollen in Service management en herken een aantal van de overblijvende rollen omschreven in andere Leereenheden
  • Technologie en Architectuur
    • Benoem een paar algemene vereisten voor een geïntegreerde set van Service Management Technologie
    • Begrijp hoe Service Automatisering helpt bij het integreren van Service Management processen

Lees meer ...

Belangstelling? Zie onze prijzen of bel ons op 024-8457770

Het ITIL foundation examen format is

  • Multiple-choice
  • Duurt één uur
  • 40 vragen
  • De te behalen score voor slagen is 65% (26/40)
  • Gesloten boek

Geslaagde kandidaten ontvangen 2 credits die meetellen voor de ITIL® Expert kwalificatie voor ieder gehaald examen.

Lees meer ...

Belangstelling? Zie onze prijzen of bel ons op 024-8457770

Er zijn geen formele toelatingseisen voor de cursus of het examen, maar er wordt wel verwacht dat alle kandidaten een algemene kennis hebben van IT.

De cursus is geschikt voor

  • Personeel dat te maken heeft met een IT omgeving en dag tot dag verantwoordelijkheden heeft binnen één of meer van de service management disciplines
  • Personeel dat werkt binnen een IT service management discipline en die wensen hun begrip te vergroten van hun rol binnen het algehele service management kader
  • Ander personeel waarbij de effectiviteit vergroot zou worden door een groter besef en begrip van de beste praktijken binnen IT service management

Het wordt ten zeerste aanbevolen dat alle kandidaten deelnemen aan een geaccrediteerde training cursus.

Het Certificaat is ook een vereiste voor het ISEB Manager Certificaat in IT Service Management.

Belangstelling? Zie onze prijzen of bel ons op 024-8457770