ITIL® Foundation Certificering - Slechts 2 dagen

Zeven redenen waarom jij voor jouw ITIL Foundation cursus voor Firebrand kiest:

Bekijk deze video en zie waarom je met Firebrand geld en tijd bespaart

  1. Jij zal in slechts 2 dagen ITIL Foundation getrained zijn. Doordat onze cursussen residentieel zijn kunnen wij langere lesdagen aanbieden en zal je tijdens je verblijf volledig gefocust zijn op jouw cursus
  2. Onze ITIL Foundation cursus is all-inclusive. Cursusmaterialen, accommodatie en maaltijden zijn inbegrepen.
  3. Slaag de eerste keer voor ITIL Foundation of train gratis opnieuw. Vraag naar de voorwaarden van onze certificeringsgarantie bij onze Education Consultants.
  4. Je zal meer over ITIL Foundation leren. Waar opleidingen elders doorgaans van 9:00 tot 17:00 duren, kan je bij Firebrand Training rekenen op 12 uur training per dag!

  5. Je zal ITIL Foundation sneller beheersen. Doordat onze cursussen residentieel zijn word je in korte tijd ondergedompeld in de theorie. Hierdoor zal je volledig gefocust zijn op de cursus en zal je sneller de theorie en praktijk beheersen.
  6. Je zal voor ITIL Foundation studeren bij de beste training provider. Firebrand heeft het Q-For kwaliteitlabel, waarmee onze standaarden en professionaliteit op het gebied van training erkend worden. We hebben inmiddels 65.217 professionals getraind en gecertificeerd!
  7. Je gaat meer doen dan alleen de cursusstof van ITIL Foundation bestuderen. We maken gebruik van laboratoria, case-studies en oefentests, om ervoor te zorgen dat jij jouw nieuwe kennis direct in jouw werkomgeving kan toepassen.

Denk jij klaar te zijn voor deze opleiding? Doe een GRATIS oefentest om je kennis te testen!

Wanneer wilt u deelnemen aan een versnelde opleiding?

Start datum

Eind datum

Status

Nu boeken

Open

Nu boeken

Open

Nu boeken

Wereldwijd heeft Firebrand in haar 10-jarig bestaan al 65.217 studenten opgeleid! We hebben ze allemaal gevraagd onze versnelde opleidingen te evalueren. De laatste keer dat we onze resultaten analyseerden, bleek 96.59% ons te beoordelen als ‘boven verwachting’

"Excellent training by well qualified instructor."
Anoniem - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (26/6/2017 t/m 27/6/2017)

"Great way of presenting and very patient teacher. Always tries to be as clear as possible and giving lots of understandable and real life examples, which makes it way more easy to understand the huge amount of content you get to learn in just two days. "
Dennis Hereman, Inter IKEA Systems B.V.. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (26/6/2017 t/m 27/6/2017)

"Best way to get certified in the shortest possible time."
Anoniem - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (31/10/2015 t/m 1/11/2015)

"Although the course consisted of only 3 people, it was still a good course. The instructor was very knowledgeable on the subject. Also supported group discussions. The course was good, it helped me consolidate all the ITIL knowledge I had learned over the years."
Anoniem - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (30/1/2014 t/m 31/1/2014)

"Want to achieve your certifications quick and decent? Then you have to follow a course of Firebrand!"
Anoniem - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (2/9/2013 t/m 3/9/2013)

"A big amount of information has been brought to me in and understandable way on a very short time. I would recommend it."
Anoniem - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (2/9/2013 t/m 3/9/2013)

"Straight forward - to the point with a clear and funny instructor. Recommended!"
Hampus Siroky. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (26/6/2017 t/m 27/6/2017)

"Fun, friendly place with a vast array of information available as well as 24/7 services present."
Sam Clark, Computask. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (5/10/2017 t/m 6/10/2017)

"The course was well presented and provided great knowledge. "
Blair Ogilvie, Xenith. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (31/8/2017 t/m 1/9/2017)

"Awesome teacher and great source of information."
Adrian Williams, Utilita. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (31/8/2017 t/m 1/9/2017)

"Being on this course was amazing - it really has allowed me to understand that just because I am in IT, it doesn't always mean it is just about IT."
Abdo Elharam, Sun Branding Solutiopns. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (24/7/2017 t/m 25/7/2017)

"Had a great time at Firebrand as per usual. Staff are friendly and professional. Teaching is engaging and delivered well. "
Mary Campbell, Bucks new university . - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (3/4/2017 t/m 4/4/2017)

"I found that I was able to learn a lot about ITIL in the 2-day course. The instructor explained ITIL in ways that made it relatable to real life situations which helped my learning."
C.R. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (3/4/2017 t/m 4/4/2017)

"Intense course, well taught and explained to a wide spectrum of students in terms of experience and background knowledge."
Sam Clamp, Countrywide. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (6/2/2017 t/m 7/2/2017)

"Innovative and eye-opening experience. Amazing teaching schedule and top covering"
Ross Hibbert-Storm. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (19/12/2016 t/m 20/12/2016)

"Brilliant as always!"
Mohammed Abdul Shahed, Computer-Eyez. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (6/10/2016 t/m 7/10/2016)

"Training was very good, instructor very informative, friendly and engaging."
Sean McCann, Felinesoft. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (25/7/2016 t/m 26/7/2016)

"I found it very helpful in making me focus on studying without to many distractions."
W.O.. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (11/7/2016 t/m 12/7/2016)

"Great way of compressing and focusing your training efforts, in any organisation."
Olav Fahlander, SwCG, Swedish Consulting Group AB. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (11/7/2016 t/m 12/7/2016)

"Course instructor was fantastic, made the content interactive and enjoyable."
Thomas Convey, National Grid. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (2/6/2016 t/m 3/6/2016)

"Great training delivered in a shorter than normal timescale but still delivering all the required content. The trainer was extremely knowledgeable on the subject and helped me understand ITIL."
Tim Headicar, Foursys Ltd. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (2/6/2016 t/m 3/6/2016)

"I had a very good experience with this Firebrand Training Course. Facilities good, nice food and course instructor."
Hans Mossige, Unemployeed. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (18/4/2016 t/m 19/4/2016)

"Intense, but meaningfull"
Dan Nielsen. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (18/4/2016 t/m 19/4/2016)

"Intensive and accurate training, delivering the needed information in a good way"
M.G. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (18/4/2016 t/m 19/4/2016)

"Great instructor made the course exciting and easy to understand. "
Anoniem, EMC - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen)

"Very thorough training and highlighted key learning strategies."
Jake Huebner, Intelisense IT. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (4/4/2016 t/m 5/4/2016)

"Good course that provides a high level view of ITIL and learned a lot in a short amount of time."
Jamie Robinson, Intelisense IT . - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (4/4/2016 t/m 5/4/2016)

"There's a lot of information to take in over a two or three day course....but the benefits and outcome is worth it."
David Cleaver. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (4/4/2016 t/m 5/4/2016)

"I was very accepting into the community and loved the people and environment."
Alasdair Corton, Avalon IT. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (8/2/2016 t/m 9/2/2016)

"It has been a very enjoyable and informative stay. Both my instructor and all staff have been very helpful and kind. Also, even though the course is quite intense, I felt as though I have been able to cope very well. "
Muhammad Khan, Jolly IT Solutions. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (8/2/2016 t/m 9/2/2016)

"Full on and very intense"
Mark McGowan, Ossur UK Ltd. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (8/2/2016 t/m 9/2/2016)

"I was very satisfied with my training."
Ross Wilson, Videojet Technologies. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (8/2/2016 t/m 9/2/2016)

"Very intense course with lots of information to take in in such a short space but worth the effort to get qualified quickly."
Matthew Thomas, AllPay. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (8/2/2016 t/m 9/2/2016)

"Our trainer was absolutely brilliant. He knew what he was talking about and explained it in a fun way we could understand. Already thinking of doing the practitioner course."
Jason Powell, Operational Risk data eXchange. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (8/2/2016 t/m 9/2/2016)

"Great location, good instructor."
Lasse Hansen. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (20/1/2016 t/m 21/1/2016)

"Besides the training material, which could have included more instructions, examples, and an overview of all the processes and services I learned a lot. Good instructor."
Anoniem, Implement Consulting Group - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (20/1/2016 t/m 21/1/2016)

"Very intense, good instructor."
Anoniem, Sony Mobile - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (23/11/2015 t/m 24/11/2015)

"Factbased and proffessional."
Anoniem - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (23/11/2015 t/m 24/11/2015)

"Nice course in a high tempo."
Ola Vannerberg , Unemployed. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (23/11/2015 t/m 24/11/2015)

"Not just about passing an exam but also learning what it is about. Great teacher and great making in an concentrated and efficient environment."
Kristina Svendsen . - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (19/11/2015 t/m 20/11/2015)

"Course was very intense"
Anoniem - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (19/11/2015 t/m 20/11/2015)

"Excellent. Im coming back for sure."
Anoniem - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (19/11/2015 t/m 20/11/2015)

"Intense learning."
Troels Laursen, Legoland. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (19/11/2015 t/m 20/11/2015)

"Professional, intense"
Kenneth Andersen . - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (19/11/2015 t/m 20/11/2015)

"Thanks for a great course with a fantastic stay and instructor."
Kenni Diabelez, Legoland. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (19/11/2015 t/m 20/11/2015)

"Enjoyed the experience and would recommend."
Anoniem - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (5/11/2015 t/m 6/11/2015)

"Had fun, would go again."
S.L. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (5/11/2015 t/m 6/11/2015)

"I enjoyed my time here, friendly people and the way the course was taught was sufficient."
K.O. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (5/11/2015 t/m 6/11/2015)

"Great facilities with a great instructor who made learning fun and intense."
Alexander Nunes, Netstar Limited . - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (5/11/2015 t/m 6/11/2015)

"Excellent course, felt completely immersed and enjoyed every minute. Keep it up Firebrand!"
Anoniem - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (1/10/2015 t/m 2/10/2015)

Onze tweedaagse versnelde ITIL Foundation opleiding voorziet Information Technology professionals van de benodigde kennis en vaardigheden voor het managen van IT service volgens de richtlijnen van ITIL (de IT Infrastructure Library®).

ITIL wordt gebruikt door honderden organisaties wereldwijd, wat ervoor gezorgd heeft dat ITIL een gerespecteerde en veelvuldig toegepaste werkwijze is.


Met onze versnelde ITIL Foundation Training Cursus:

  • Behaal jij jouw ITIL Foundation Certificering binnen twee dagen
  • Word je in twee dagen ondergedompeld in de ITIL theorie en leg je na twee dagen direct jouw examen af
  • Behoud jij je kennis makkelijker door middel van onze versnelde leerstijl en onze Lecture | Lab | Review leermethode.

ITIL® and IT Infrastructure Library® are Registered Trade Marks of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

Note: This ITIL® course is provided in conjunction with Thynk an AXELOS accredited training organisation.

Lees meer ...

Belangstelling? Zie onze prijzen of bel ons op 024-8457770

Bewijs van jouw kennis en vaardigheden geeft jou net een stapje voor op de andere kandidaten bij het solliciteren naar een baan. Een ITIL Foundation Training Cursus levert een systematische en professionele benaderingswijze bij management van IT service. Gebruik van deze ITIL werkwijze zal leiden tot:

  • verbeterde IT services door gebruik van de beste oefenprocessen
  • verbeterde klanttevredenheid d.m.v. een professionele benadering van dienstlevering
  • normen en begeleiding
  • verhoogde productiviteit
  • beter gebruik van vaardigheden en ervaring

Certificering voorziet bedrijven van deskundige werknemers, wat leidt tot:

  • Gemaximaliseerde efficiëntie bij het werven, inhuren, trainen en promoveren van werknemers
  • Operationele verbeteringen en verhoogde efficiëntie door het hele bedrijf
  • Verlaging van kosten door de verhoogde efficiëntie
  • Verbeterde levering van diensten van derden door de specificatie van ITIL of ISO/IEC 20000 als de norm voor dienstlevering bij inkoop van diensten
  • Verhoogde productiviteit doordat gecertificeerde professionals presteren volgens de aanvaarde bedrijfsnormen

Voor wie is de ITIL Certificering bestemd?

Een ITIL Foundation Training Cursus is belangrijk voor alle types van IT - en IT gerelateerde professionals, voor recente carrièrestarters en bedrijfsprofessionals tot ervaren en gecertificeerde IT professionals die de IT Service Management willen optimaliseren.

ITIL Foundation Training Cursus richt zicht tot:

  • IT service providers
  • IT directeuren en managers
  • CIOs

ITIL Foundation Training wordt tevens aangeraden voor:

  • bedrijfsmanagers
  • klanten & eindgebruikers betrokken bij het opbouwen van goede relaties met hun IT service providers
  • Organisaties die afhankelijk zijn van IT services

Het versnelde Firebrand concept

Onze versnelde Firebrand cursussen zijn residentieel, wat betekent dat je tijdens de gehele training op ons trainingcentrum verblijft. Hierdoor word je ondergedompeld in de theorie en praktijk en hoef je tijdens je training alleen op de te bestuderen materie te focussen: de rest regelen wij. Door dit vernieuwde concept kunnen we tevens langere lesdagen aanbieden: dagelijks of wekelijks op en neer reizen naar de leslocatie is namelijk niet nodig en alles met betrekking tot uw accomodatie, eten en drinken wordt door ons verzorgd.

Wat je verder kan verwachten van een Firebrand training:

  • Intensieve groepslessen
  • Een op een review sessies met de docent, ook buiten de lestijden
  • Praktijkoefeningen samen met een andere student
  • 24 uur per dag toegang tot het oefenlab
  • Het afleggen van het examen tijdens de trainingsweek

Lees meer ...

Belangstelling? Zie onze prijzen of bel ons op 024-8457770

Firebrand Training biedt grondige klassikale training aan om er zeker van te zijn dat jij de basis leert, hands-on vaardigheden verkrijgt, en jouw certificering behaalt. Je kan jouw nieuwe kennis onmiddellijk toepassen in je werkomgeving.

Cursusprogramma in detail

  • Incident Management
    • Omschrijving van een incident, omschrijving van Incident Control
  • Probleem Management
    • Omschrijving van een probleem en bekende fout, pro-actief probleem management
  • Configuratie Management
    • Het definiëren van een configuratie item en de configuratie management database; impact van Configuratie Management bij andere IT processen
  • Change Management
    • Omschrijving van een Change en request for change (RFC); Omschrijving van change control en change procedures; rol van de change advisory board (CAB) en CAB/EC (bij het omgaan met urgente changes)
  • Release Management
    • Omvang en concepten; Omschrijving van definitive software library (DSL) en definitive hardware store (DHS); omschrijven van plannen, testen en implementeren
  • Service Niveau Management
    • Omschrijving van een service catalogus; identificeren, onderhandelen, toezicht houden op, en herzien van service niveau overeenkomsten
  • Financieel Management voor IT Services
    • Herziening van budgettering, kostenberekening en IT boekhouding; analyse van lopende kosten en kostenbeleid
  • Beschikbaarheidsmanagement
    • Herziening van betrouwbaarheid, beschikbaarheid, veerkracht, onderhoudbaarheid en nut, calculeren van beschikbaarheid, herzien van planning, toezicht en rapportage
  • Capaciteitsmanagement
    • Herziening van applicatie omvang, werklast, prestatie, vraag en resource management en hun input bij modellering, omschrijving van de capaciteitsmanagement database en de inhoud van het capaciteitsplan
  • IT Service Continuïteit Management
    • Herziening van bedrijfscontinuïteit, Bedrijf Impact Analyse, Risico Analyse en Risico Management en aandacht besteden aan de verschillende herstel opties die beschikbaar zijn samen met hun geschiktheid voor de verschillende niveaus dringendheid
  • Service Desk
    • Herziening van de Service Desk functie, de geïmplementeerde metriek en de rol die Service Desk speelt bij Incident Management

Foundation V3

  • Service Management als beroep
    • Omschrijving van een service en Service Management als beroep
    • Omschrijf het concept Good Practice
    • Definieer en maak onderscheid tussen Functies, Rollen en Processen
    • Het proces model
    • Noteer de kenmerken van processen
  • De Service Levenscyclus
    • Begrijp de Service Levenscyclus
    • Omschrijf de structuur, omvang, componenten en interfaces van de ITIL Library
    • Noem de hoofddoelen en doelstellingen en waarde voor het bedrijf van iedere fase in de levenscyclus voor Service Strategie, Service Transitie, Service Ontwerp Service
    • Operatie en Aanhoudende Service Verbetering
  • Algemene concepten en definities
    • Definieer een paar van de belangrijkste termen en geef uitleg over de belangrijkste concepten van Service Management
  • Hoofdbegrippen en modellen
    • Begrijp en verklaar de hoofdbegrippen en modellen van Service Management en stel wat van de tegengestelde krachten binnen Service Management tegenover elkaar
  • Processen
    • Begrijp hoe de Service Management processen bijdragen aan de Service Levenscyclus, voor uitleg van de hoofddoelen, omvang, algemene concepten, activiteiten, metriek (KPI’s), rollen en uitdagingen voor vijf van de kernprocessen en voor de benoeming van de doelstellingen, wat van de algemene concepten en rollen voor vijftien van de overblijvende processen
  • Functies
    • Verklaar de rol, doelstellingen, organisatorische structuren, personeel en metriek van de Service Desk functie en voor benoeming van de rol, doelstellingen en overlapping van drie andere functies
  • Rollen
    • Benoem de verantwoordelijkheden van belangrijkste rollen in Service management en herken een aantal van de overblijvende rollen omschreven in andere Leereenheden
  • Technologie en Architectuur
    • Benoem een paar algemene vereisten voor een geïntegreerde set van Service Management Technologie
    • Begrijp hoe Service Automatisering helpt bij het integreren van Service Management processen

Lees meer ...

Belangstelling? Zie onze prijzen of bel ons op 024-8457770

Het ITIL foundation examen format is

  • Multiple-choice
  • Duurt één uur
  • 40 vragen
  • De te behalen score voor slagen is 65% (26/40)
  • Gesloten boek

Geslaagde kandidaten ontvangen 2 credits die meetellen voor de ITIL® Expert kwalificatie voor ieder gehaald examen.

Lees meer ...

Belangstelling? Zie onze prijzen of bel ons op 024-8457770

Er zijn geen formele toelatingseisen voor de cursus of het examen, maar er wordt wel verwacht dat alle kandidaten een algemene kennis hebben van IT.

De cursus is geschikt voor

  • Personeel dat te maken heeft met een IT omgeving en dag tot dag verantwoordelijkheden heeft binnen één of meer van de service management disciplines
  • Personeel dat werkt binnen een IT service management discipline en die wensen hun begrip te vergroten van hun rol binnen het algehele service management kader
  • Ander personeel waarbij de effectiviteit vergroot zou worden door een groter besef en begrip van de beste praktijken binnen IT service management

Het wordt ten zeerste aanbevolen dat alle kandidaten deelnemen aan een geaccrediteerde training cursus.

Het Certificaat is ook een vereiste voor het ISEB Manager Certificaat in IT Service Management.

Belangstelling? Zie onze prijzen of bel ons op 024-8457770