ITIL® V3 Intermediate Level: Service Lifecycle - Service Transition - Slechts 2 dagen

Zeven redenen waarom u met uw ITIL Intermediate cursus voor Firebrand Training moet kiezen

Ontdek Hoe We Je Helpen Om Snel Nieuwe Skills Aan Te Leren

  1. U zult in slechts 2 dagen ITIL Intermediate gecertificeerd zijn. Met ons bent u in recordtijd ITIL Intermediate getraind
  2. Onze ITIL Intermediate cursus is all-inclusive. Een eenmalige contributie bekostigt alle cursusmaterialen, examens, accommodaties en maaltijden. Geen verborgen prijstoeslagen
  3. Slaag de eerste keer voor ITIL Intermediate of volg de training nogmaals. Dit is onze garantie. Wij zijn er zeker van dat u de eerste keer zult slagen voor uw ITIL Intermediate cursus. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u binnen het jaar terugkomen en enkel voor de accommodatie en examens te betalen. De rest is gratis
  4. U zult meer ITIL Intermediate leren. Een dag met een traditionele training aanbieder duurt over het algemeen van 9 uur 's ochtends tot 17 uur in de middag, met een lange lunchpauze. Met Firebrand Training kunt u rekenen op minstens 12 uur leren per dag met uw instructeur
  5. U zult ITIL Intermediate snellerde theorie beheersen. De kans bestaat dat u een andere manier van leren heeft dan uw omgeving. Wij combineren visuele, auditieve en tastbare leerstijlen, dit zorgt voor een snellere en eenvoudigere manier van leren
  6. U zult ITIL Intermediate studeren met de beste. We hebben het Q-For kwaliteit label, dat onze standaarden en professionaliteit in de training markt erkent. Naast het winnen van nog vele andere prijzen, hebben we meer dan 30,000 professional getraind en gecertificeerd en we zijn partners met alle grote namen in deze tak van het bedrijfsleven
  7. U zult meer doen dan alleen ITIL Intermediate de cursusstof bestuderen. We maken gebruik van laboratoria, case-studies en oefentests, om ervoor te zorgen dat u uw nieuwe kennis in uw werkomgeving kan toepassen. Onze instructeurs gebruiken demonstraties en hun eigen ervaringen om de dag interessant en boeiend te houden

Denkt u klaar te zijn voor de cursus? Neem een GRATIS oefentest om uw kennis vast te stellen!

Wanneer wilt u deelnemen aan een versnelde opleiding?

Start datum

Eind datum

Status

Nu boeken

Beëindigde cursus

 

We hebben meer dan 30.000 studenten in tien jaar getrained. We hebben ze allemaal gevraagd onze versnelde opleidingen te evalueren. De laatste keer dat we onze resultaten analyseerden, bleek 96.22% ons te beoordelen als ‘boven verwachting’

"Excellent course delivery. Friendly and knowledgable instructor"
Nick Houghton, qinetiq. - ITIL® V3 Intermediate Level: Service Lifecycle - Service Transition (2 Dagen) (15/3/2013 t/m 16/3/2013)

"Although the course consisted of only 3 people, it was still a good course. The instructor was very knowledgeable on the subject. Also supported group discussions. The course was good, it helped me consolidate all the ITIL knowledge I had learned over the years."
Annoniem - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (30/1/2014 t/m 31/1/2014)

"A big amount of information has been brought to me in and understandable way on a very short time. I would recommend it."
Annoniem - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (2/9/2013 t/m 3/9/2013)

"If you want to focus on training, please use Firebrand. "
Samer Sayed . - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (13/1/2014 t/m 14/1/2014)

"Very focused and effective. Excellent instructor."
Thomas Ravn . - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (13/1/2014 t/m 14/1/2014)

"Firebrand are Awesome"
Barry Weaver, Smart Info Tech Ltd. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (6/1/2014 t/m 7/1/2014)

"What a great couple of days! Great people, Great venue, Great organisation and a PASS, it obviously works."
Jo Rimmer, Warranty Administration Services Ltd. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (6/1/2014 t/m 7/1/2014)

"You dont need to worry about anything, Firebrand have thougt of it."
Martin Cox, Sony Mobile. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (11/11/2013 t/m 12/11/2013)

"Method efficient, instructor great"
Nanna Louis-Jensen, Network of Music Partners. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (11/11/2013 t/m 12/11/2013)

"Great performance! A Heavy load of iinformation i a few Days with an excellent instructor"
Fredrik Wangstrom, Cygate. - ITIL® Foundation Certificering (2 Dagen) (11/11/2013 t/m 12/11/2013)

Why you need to learn ITIL Service Lifecycle

ITIL is the framework for IT service delivery. V3 Intermediate Level: Service Lifecycle - Service Transition will teach you how to implement the ITIL (IT Infrastructure Library®) process across your business. Understand the structure for evaluating changes to your IT department, and demonstrate return on investment.

You'll learn IT practices, tasks and procedures tailored to your organisation. You'll then be able to optimise your new strategy, through continuous improvement.

You'll pass this Service Lifecycle certification course 33% faster than traditional training. Plus the course is delivered by ITIL consultants - experts who work with ITIL on a daily basis. Your training consultant will help you:

  • Increase customer satisfaction
  • Improve service availability and turnaround times
  • Improve time-to-market for your products

Build your own course

This certification course is worth three ITIL credits towards the ITIL® Expert qualification.

We run more than ten ITIL courses, including Foundation, Service Capability, Service Lifecycle and Managing Across the Lifecycle. You can build your own ITIL course, based on your specific requirements. Speak to us to see how you can learn ITIL at twice the speed.

Note: This course is provided in conjunction with Fox IT, an APMG-UK accredited training organisation

Lees meer ...

Belangstelling? Zie onze prijzen of bel ons op 024-8457770

The ITIL process and certification will provide you with a systematic approach to IT management. Adopting its guidance will improve your:

  • IT services through best practice, standards and guidance
  • Customer satisfaction, through a more professional approach to service delivery
  • Productivity
  • Use of skills and experience
  • Operating efficiencies
  • Delivery of third-party services, through the specification of ITIL or ISO/IEC 20000 as the standard for service delivery

Lees meer ...

Belangstelling? Zie onze prijzen of bel ons op 024-8457770

You'll learn:

  • The main principles and objectives of Service Transition
  • Organisational issues
  • Technology considerations
  • Activities commonly performed in Service Transition
  • Assessing success factors and managing risk
  • Management skills:
    • Service Asset and Configuration Management
    • Change Management
    • Release and Deployment Management
    • Service Validation and Testing
    • Evaluation
    • Knowledge Management

Lees meer ...

Belangstelling? Zie onze prijzen of bel ons op 024-8457770

You'll sit the following exam:

  • ITIL® Service Lifecycle – Service Transition

This exam is worth three ITIL credits towards the ITIL® Expert qualification.

Lees meer ...

Belangstelling? Zie onze prijzen of bel ons op 024-8457770

Provided for free on the course:

  • Official FOX-IT Courseware: ITILV3SL Service Transition
  • Service Transition Key Element Guide ISBN: 978-0113313624

Lees meer ...

Belangstelling? Zie onze prijzen of bel ons op 024-8457770

This course offers you a career development path if you already hold the ISEB/EXIN ITIL® Foundation certificate. It is recommended - but not required - that you have exposure to basic concepts in IT, and related work experience of at least two years.

Relevant roles include: Configuration Manager and Change Manager

Belangstelling? Zie onze prijzen of bel ons op 024-8457770